איפה תשימו את המגבות? – ארונות קיר לחדרי שינה

חדר השינה שלנו משמש אותנו הן לשינה, הן לאחסון, הן כמקום איפור וטיפוח, הן לצפייה בטלוויזיה ובכלל, אנו מבלים בו זמן רב.

בגלל הפונקציות הרבות אותן חדר שינה צריך למלא, בדרך כלל הוא מכיל פריטי ריהוט רבים – מיטה גדולה, ארון רחב לאחסון בגדים, שידות קטנות וגדולות, כיסא איפור, מראה ועוד. בבואנו לבחור ארונות לחדר שינה, יש לבחור בפתרון אחסון אשר יאפשר לנו ניצול מקסימלי של חלל החדר, יספק מקומות אחסון רבים וישאיר לנו מרחב נוח לתזוזה ברחבי החדר – הדרך הטובה ביותר להשיג את כל המטרות הללו היא באמצעות ארונות קיר לחדרי שינה. טורן עיצובים מתמחה בייצור ועיצוב ארונות קיר לחדרי שינה במגוון עיצובים וגדלים.

ארונות קיר לחדרי שינה – פתרון אחסון לפי מידה

ארונות קיר ניתנים לייצור על פי מידה, מה שהופך אותם לפתרון אחסון אידיאלי עבור חדרי שינה או חדרי ארונות. חדרי שינה רבים מכילים מראש גומחה בקיר המיועדת עבור ארון קיר, או חדרי ארונות קטנים. טורן עיצובים תעצב עבורכם ארונות קיר לפי מידות חדר השינה שלכם ובהתאם לעיצוב המועדף עליכם. ניתן להתאים את העיצוב של הארון לעיצוב הכללי של הריהוט בחדר השינה ולקבל גם פתרון אחסון אידיאלי וגם רהיט דקורטיבי, המשלים את המראה הכללי של חדר השינה שלכם.

אחד היתרונות הבולטים של ארונות קיר הוא החיסכון במקום. בזכות הצבת הארון בשטח המיועד לו ובנייתו לפי מידות מיוחדות, ניתן לנצל את שטח החדר באופן שמשאיר שטח פנוי לתזוזה נוחה ולכל מטרה אחרת. טורן עיצובים בונה לפי מידות ארונות קיר לחדרי שינה מכל סוג, החל מבניית מדפים צמודים לקיר, ארונות בעלי דפנות, התקנת דלתות איכותיות וייצור ארונות קיר עבור חדרי ארונות.

אתם מכתיבים את העיצוב

יתרון בולט נוסף של ארונות קיר על ארונות סטנדרטיים הוא שניתן להתאימם בדיוק לדרישות הלקוח – אתם מחליטים כמה מדפים אתם רוצים, מהו המקום אותו אתם מייעדים לתליית בגדים, לכמה מגירות אתם זקוקים, באיזה גודל ועומק ולאיזו מטרה, באלו סוג דלתות אתם מעוניינים – טורן עיצובים תעצב את הארון שלכם בדיוק לפי דרישותיכם, כך שימלא את ייעודו בצורה האידיאלית ביותר. פנים הארון מיוצר מחומרים איכותיים ופרזולים ברמה ובאיכות הגבוהות ביותר. בנוסף, תוכלו לבחור דלתות הזזה עבור ארונות קיר במגוון עיצובים, גדלים וחומרים, אשר יעניקו חן וסגנון יוקרתי לכל חדר.

ארונות קיר לחדרי שינה