כך תבחרו ארון לאמבטיה

חדר האמבטיה שלנו הוא החלל שאליו אנחנו נכנסים במטרה לנקות את כל היום מעלינו ולהיכנס למצב של הירגעות. לכן גם לעיצוב פנים החלל עצמו יש השפעה על ההרגשה, ונכון יהיה שיכיל את כל מוצרי האמבטיה הנדרשים לנו ויהיה מעוצב בסגנון המועדף עלינו ובפרקטיות מירבית.

היום בשנת 2017 קיים מגוון רחב של ארונות אמבטיה מעוצבים כגון ארון הזזה , ארון פתיחה ועוד. בנוסף ניתן לבחור מבין כולם ארונות שיתאימו לשאר הריהוט באמבטיה שלכם. יש אלמנטים חשובים שצריך לשים עליהם דגש בשעת הבחירה של ארון זה ושיתאימו במדויק לצרכים האישיים שלכן ושל שאר בני המשפחה.

בחירה של ארון אמבטיה

על מנת להתאים לעצמכם ארון לאמבטיה רצוי לקחת בחשבון כמה פרמטרים:

צבע- צבע של ארון צריך להתאים ולאפיין את האמבטיה שלכם. אם כל האמבטיה צבועה בלבן, צבע בוהק יכול לשדרג ולתת טון עיצובי מעניין. כמו כן, ניתן להישאר עם הלבן ולהתאים ארון בגוון בהיר ששומר על האווירה הנקייה והטהורה בחלל.

סגנון ועיצוב- מה הסגנון של האמבטיה? קלאסי, מודרני או כפרי? אלו שאלות שכדאי לשאול וכך ניתן להתאים את הארון לסגנון השולט. עוד אלמנט חשוב הוא החומר ממנו עשוי הארון ובעיקר החלק העוטף שאמור לספוג את הלחות המצטברת בחדר האמבטיה. החומר לרוב תלוי סגנון, גם ההתאמה לכיור, השירותים, הידיות והמראה הם מסוגננים.

עמידות לאורך שנים- ארון לאמבטיה מוכרח להחזיק לאורך שנים, הוא מתקבע בחדר האמבטיה ואין עניין להחליף אותו מדי שנה. לכן כדאי שהעץ או כל חומר אחר יהיה חזק ועמיד בעיקר מפני הלחות המרובה בחדרי אמבטיות. המראה שמחוברת בדרך כלל לארון צריכה להיות עמידה מפני חלודה, גם הידיות וכל האלמנטים שמחוברים לארון כדאי שיהיו מיוצרים מחומרים חזקים ועמידים.

 

פונקציונאליות- ארון אמבטיה אמור לשרת אתכם. חשוב שיאחסן את כל מה שאתם צריכים בשעה שאתם באמבטיה. שייתן מענה לכל צורך שלכם. שלא יכסה שקעי חשמל. שגודל התכולה שלו תהייה מספקת. שיראה אסתטי בחלל ופרופורציונאלי למרחב. שלא ייקח הרבה מקום בחלל קטן, ולהבדיל שלא יהיה קטן מדי בחלל גדול. גם כדאי לשים לב לפתיחה של הדלתות והמגרות שקיים מספיק מרחב עבור זה.