דגשים לעיצוב מטבחים לחללי עבודה משותפים

חללי עבודה משותפים הפכו פופולריים בשנים האחרונות. נדמה כי פרילנסרים רבים בחרו לזנוח את הבית האישי לטובת חללים משותפים בהם ניתן ליצור אינטראקציה עם בעלי עסקים אחרים.  אחד המקומות החשובים ביותר בעת עיצוב חלל משותף הוא המטבח. ידוע לכל כי המטבח אינו אך ורק מקום בו מכינים את כוס הקפה או מחממים את ארוחת הצהריים אלא מקום בו נוצרות אינטראקציות חברתיות ולכן עיצובו נחשב חיוני במיוחד.  בכתבה הבאה נביא בפניכם את הדגשים החשובים ביותר עבור מטבחים מעוצבים.

מטבחים מעוצבים – החשיבות של עבודה עם מומחים בתחום

על מנת לעצב את המטבח האידיאלי ביותר במסגרת חללי עבודה משותפים חשוב מאד לבחור באיש המקצוע הטוב ביותר לביצוע המשימה. יש צורך לבחור אדריכל המתמחה בעיצוב חללים משותפים. טרם תחילת העבודה בקשו לראות את תיק העבודות על מנת להתרשם ולהחליט האם זה איש המקצוע המתאים עבורכם.

באמצעות תוכנת הדמייה ניתן לראות את התוצאה הסופית

מעצבים רבים עושים שימוש בתוכנת הדמייה על מנת לראות את התוצאה הסופית. השימוש בתוכנת הדמייה מאפשר לראות האם קיימת התאמה בין חלל המטבח לבין המבנה. השימוש בתוכנה עשוי לחסוך זמן רב של עבודה בניסיון לראות האם העיצוב ישתלב במקום ולכן מעצבים רבים בוחרים בתוכנה על מנת להראות לבעלי המשרדים כיצד תראה התוצאה הסופית.

בחרו צבע אחיד לכל החלל

במקרה של חללי עבודה משותפים (כמו כאן), ההמלצה היא לבחור צבעים אחידים לכל החלל. ההמלצה היא לבחור גוון ניטרלי וגוון דומיננטי יותר אשר ישמש להדגשה – אפשר להדגיש את הקיר הראשי או לבחור לצבוע אזור מסוים.

רמות הארה שונות

במרבית המקרים עיצוב מטבחים בחללים משותפים דורש רמות הארה שונות והדרך המתאימה ביותר היא לבחור בתאורה מרכזית לחלל תוך בחירת תאורה נקודתית לפינות העבודה.

בחרו חומרים מאותה המשפחה על מנת לשמור על אחידות

על מנת לקבל מראה תואם השתדלו לבחור חומרים מאותה המשפחה. אם אתם בוחרים לשלב במטבח שולחן זכוכית הרי שלבו גם בחדרים אחרים משטחי זכוכית על מנת לשמור על אחידות.

הדגשת אזור המטבח באמצעות חיפוי

את אזור המטבח ניתן להדגיש על ידי חיפוי קיר בצורות שונות או אריחי פסיפס. המטרה היא לחפות את כל הקיר ולא רק פס מתחת למשטח העבודה.

תכנון מטבח בו יש אזור אחסון חכם

כאשר המטבח פתוח לעיני כל לעיתים הבלגן עשוי להיראות לעין ולכן כדאי להשקיע מחשבה רבה בתכנון מטבח בו יש אזור אחסון חכם.  אחסון חכם מאפשר להניח פריטים שונים במטבח ולהגיע אליהם בקלות יתרה. מגרות חכמות או ארונות סגורים יסייעו בשמירה על תחושה מסודרת ומאורגנת ויתרמו לשמירה על אסתטיקה של כל החלל.