איך לבחור את הריהוט המתאים ביותר לבית שלכם?

אם גם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים איזה רהיטים לקנות לבית שלכם, דעו שאתם לא לבד. זוהי התלבטות שכיחה אצל מרביתנו. אנחנו רוצים לבחור רהיטים שיתאימו לטעם האישי ולסגנון שלנו. אבל שימו לב שזה לא מספיק ואתם צריכים להתחשב בקריטריון נוסף והוא התאמת הרהיטים לבית עצמו ולחללים השונים בו. אם אלו לא יתאימו בצורה מושלמת, הרי שלא עשיתם כלום. עקבו אחרי הטיפים שלנו וגלו כיצד לבצע בחירה מושכלת.

השתמשו בדמיון שלכם

הכוונה היא שתנסו לדמיין כיצד הבית שלכם נראה, עוד לפני שאתם מחליטים בחנות על רכישה של ריהוט כזה או אחר. מה שקורה הוא שאם לא תדמיינו בעצמכם את החללים השונים בבית, אתם תמצאו את עצמכם קונים מספר רהיטים, שלא בטוח מתאימים לחללי הבית ולא בטוח שמשתלבים ויוצרים קומבינציית ריהוט מתאימה. אם קשה לכם לדמיין את הבית ובכלל המשימה נראית לכם מורכבת, קחו אתכם בעל מקצוע מתחום עיצוב פנים. תסמכו עלינו שהוא ידע לכוון אתכם ולעזור לכם בבחירה, כך שתהיה מדויקת עד כמה שאפשר.

בחירת פריט ריהוט שיהווה אלמנט מרכזי

אם יש פריט ריהוט שאהבתם והתחברתם אליו, תוכלו לרכוש אותו ולהעמיד אותו במרכז תכנית הריהוט והעיצוב של הבית שלכם. למעשה, הוא יהיה האלמנט המרכזי בחלל המעוצב וכל שיישאר לעשות הוא לדאוג ששאר הרהיטים או החפצים שתרכשו, יהיו בהתאמה לאותו פריט מרכזי. לדוגמה, אם קיבלתם שולחן אוכל במתנה, וודאו ששאר הפריטים גם מתאימים מבחינת הדוגמאות, הצבעים וחומרי הגלם.

מידות הריהוט

חשוב מאוד לשים לב לפרמטר הזה, שכן במידה והחלל שלכם לא גדול מספיק ואתם תחליטו לרכוש פריט ריהוט בעל ממדים גדולים, הוא עשוי לתפוס לכם את מרבית המקום בחלל ולא להשתלב בו בצורה טובה ומיטבית ואף לצור בו עומס. על כן, מומלץ לבדוק היטב את מידות הריהוט וכיצד ניתן לשלב אותו, כך שלא יפריע גם לדברים אחרים הנמצאים בחלל.

שורה תחתונה

כדאי לרכוש ריהוט לבית מחברות בעלות מוניטין ושירות מקצועי. אם אתם לא בטוחים לגבי חברה מסוימת, ניתן לקרוא עליה המלצות וחוות דעת באתרי האינטרנט השונים וברשתות החברתיות. כאשר רוכשים ריהוט, מדובר על רכישה שתשמש אתכם לאורך זמן ועל כן חשוב מאוד לבחור אך ורק את הריהוט המתאים. אם אתם לא בטוחים ברכישה, אל תרכשו ותתייעצו עם מעצב או מעצבת הפנים שלכם. מומלץ לעבוד עם בעלי מקצוע באזור מגוריכם. למשל, אם הנכם מתגוררים בחיפה, חפשו משרד עיצוב פנים בחיפה ולא בעיר אחרת. כך גם תהיה לכם זמינות מלאה וגם לא תצטרכו לנסוע לעיר אחרת בשביל לקבל את השירות.

ריהוט המתאים