תמונות מטבחים מודרניים

התקופה שבה אנו חיים מאפשרת לנו ליהנות מהקדמה בכל תחומי החיים. ללא ספק, אותה הקדמה ניכרת היטב גם בכל פינה במרחב הפרטי שלנו – בבית. בפרט, ניתן לראות כיצד סגנונות מודרניים לצד פתרונות טכנולוגיים מוצאים את ביטויים גם באחד החדרים החשובים ביותר שבבית, הלא הוא המטבח.

הקדמה נכנסת למטבח

הקדמה במטבח באה לידי ביטוי, ללא ספק, במגוון פתרונות ומכשירי חשמל חכמים. אך לא רק כיריים מסוג אינדוקציה או גופי תאורה חדישים מאפיינים את המטבח המודרני. לא פחות מכך, מטבחים מודרניים נשענים על עיצוב בקו חדש, שהוא זורם ומעניין אך גם מכבד את נוחות העבודה, את אזור משטח העבודה ואת כל חללי האחסון והמדפים שנועדו לשמור על מראה נקי, על סדר ועל יופי ללא פשרות.

מטבחי מודרניים – גם בהתאמה אישית

המטבח המודרני מבוסס על שימוש בחומרים ובטכנולוגיות גם יחד. החומרים יכולים לכלול לא רק עץ או נירוסטה, אלא לעיתים גם חיפויים מגוונים ואפילו זכוכית. יש כאלה שטוענים בתוקף שהמטבח המודרני יכול להיות גם מטבח ללא כללים, כאשר רוצים לקבל מטבח בהתאמה אישית. עם זאת, ללא ספק גם העיצוב החופשי ביותר צריך לקחת בחשבון כללים בסיסיים כמו מרחקים נכונים בין השיש לבין המקרר וארונות האחסון, אזורי תאורה, גישה נוחה, מידות מדויקות וכיוצא באלה. יש שבוחרים להתקין במטבח המודרני אי מרהיב ומרכזי ו/או דק סינטטי לחיפוי הרצפה. כל אלה הם אפשרויות לגיטימיות, אבל היופי הוא שניתן כיום לבחור גם באפשרויות שונות לחלוטין, והמטבח עדיין ישמור על חזותו המודרנית.

מודרניות – גם במטבחים קטנים

עוד עקרונות שניתן למצוא בתחום של מטבחים מודרניים כיום יהיו, למשל, העדפת האחסון בחללים נסתרים או במגירות על פני מדפים פתוחים. מקובל מאוד השימוש במגירות החלקה ובמגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. קולט אדים מודרני לצד מכונת קפה חדישה, מקרר חסכוני לצד תנורים מובנים המוסתרים בתוך נישות – אלו הן דוגמאות טובות לייחוד של המטבחים כיום לעומת אלה של הדור הקודם.

היבט אחר לחלוטין של המטבח המודרני ניתן למצוא בדירות הקטנות, שם נוקטים גישה של ניצול מקום פרקטי במיוחד. בזכות חללי אחסון גבוהים מאוד וניצול שטח יעיל, ניתן גם בחלל קטן להכניס את כל השכלולים אל המטבח, וגם להכניס פנימה עיצוב נאה, מתקדם ופונקציונלי בו זמנית. לא משנה, אם כן, היכן אתם גרים ומהו גודל המטבח שלכם – גם לכם מגיע להתקדם ולנוע עם הזמן. התרשמו ממספר עיצובים אפשריים או בחרו מטבח מודרני בהתאמה ואישית ותרגישו בהבדל.