חיפוי זכוכית למטבח מודרני

בשנים האחרונות אנחנו מבחינים איך עולם העיצוב משתלט בכל חלל וחלל במשרד, במקומות ציבוריים ובחללי הבית שלנו. חלל הבית שלנו מכיל כמה מקומות מרכזיים, אחד מהם הוא חלל המטבח. במטבח הישראלי ניתנת המון תשומת לב לעיצוב ולתכנון, שכן הוא חלל שבו כל דיירי הבית נוהגים להתלכד יחד לעת ערב לצד ארוחת הערב ולבלות לא פחות משעתיים ארוכות של ארוחה ושיחות משותפות.

לכן החלל של המטבח זוכה למגוון של טרנדים עיצוביים שהולכים ובאים, כשהדגש העיקרי הוא על חיפוי של קירות המטבח. בעבר היו מצפים את הקירות באריחי קרמיקה בגוונים שונים, לאחרונה גילו את החיפוי מזכוכית שמקנה מראה מיוחד יוקרתי ואיכותי במיוחד.

חיפוי זכוכית למטבח

הרבה מטבחים חדשניים מגלים שהזכוכית היא חומר אידיאלי לציפוי של הקירות במטבח. היא מספקת מגוון של סגנונות עיצוב וגם מבחינת תחזוקה היא פרקטית ונוחה מאוד. חיפוי זכוכית למטבח במגוון סגנונות לא צובר לכלכוך, קל לנקות אותו, החיפוי עמיד מפני לחות, רטיבות וכתמי שומן. ואינה זקוקה לרובה או דבקים שנהרסים בלחות. מדובר בחומר שהוא עמיד לשנים רבות ומשרה למטבח מראה יפה ואצילי במיוחד.

מדוע זכוכית למטבח?                                                                                         

זכוכית שמיועדת לציפוי הקיר במטבח שלכם, הא זכוכית שעברה למעשה תהליך של ליטוש וחיסום שמאפשר לה עמידות בפני טמפרטורה גבוהה. זאת זכוכית עבה במיוחד אך למרות העובי שלה, היא לא כבדה. הזכוכית לחיפוי הקיר עוברת גם תהליך של ניקוי עופרת על מנת להעלים כל השתקפות שיוצאת דרכה, יש היום מגוון שלם של גווני זכוכית שמתאימים לחיפוי. וגם כל חיפוי זכוכית יהיה ניתן להתאים לכל סגנון עיצובי של מטבח מקלאסי ועד כפרי. את קיר המצופה בזכוכית קל מאוד לנקות, הוא מגן על הקיר עצמו ומגן מפני חריצים שצוברים שומן במשך הזמן ועושים סדקים. אפשר לנקות את הקיר במים רותחים יחד עם סבון, זאת דרך להוציא כתמי שומן והזכוכית נשארת נקייה ומבריקה, והמטבח מקבל מראה מודרני וחדיש.

סגנונות העיצוב לחיפוי זכוכית

היום אפשר לצפות את הקיר בגוון אחיד במגוון של צבעים. החל מלבן ועד למניין של צבעי מט או מטאל. בנוסף, אופציה נוספת שקיימת היא של הדפסה על הזכוכית יש אין ספור אפשרויות ודוגמאות. ההדפסה היא מאוד עמידה מפני לחות וחום וניתן לנקות אותה די בקלות. עוד אפשר במסגרת הדפסה על זכוכית למטבח -ליצור תמונות שונות על הזכוכית שמצפה אותם בתנאי שאיכות ההדפסה היא איכותית ועשויה מחומרים מאוד עמידים שאינם נהרסים בשום טמפרטורה.

רוצים מטבח בסגנון מודרני?                                                                            

הזכוכית היא חומר מבוקש מאוד בתחום העיצוב שעושה בה שימושים רבים. עם כניסתו של חומר זה לעיצוב המטבח, אפשר לספק מנעד של פתרונות עיצוביים ושל תחזוקה למטבחים בדרך יצירתית ומיוחדת ובאין ספור של אפשרויות. עבור הדפסה על זכוכית יש שתי טכניקות, האחת היא באמצעות מדבקה עמידה והשנייה היא באמצעות הדפסה ישירה על המשטח.

חיפוי זכוכית למטבח מחיר    

חיפוי זכוכית קיים במנעד של מחירים. אפשר לעשות השוואת מחירים במספר של מקומות על מנת לקבל את מחיר שהכי קרוב לתקציב בשלכם.

חיפוי זכוכית למטבח מודרני