מטבחים מודרניים עם אי

מטבחים מודרניים עם אי

מטבח מודרני מציג קווים ישרים, ידיות אינטגרליות, תאורה סמויה, נישות ייעודיות ומרקמים חלקים וצבעים בוהקים. מטבחים מודרניים עם אי הם הבחירה המושלמת למטבח המודרני. אי במטבח מודרני מהווה יחידה אינדיבידואלית הניצבת במרכז המטבח שלכם שלא בסמוך לקיר. אי מטבחים יכול להכיל יחידות אחסון, אפילו כיור וכיריים וכמובן מתפקד גם כשולחן גבוה עם מקומות ישיבה במרכז המטבח. אי במטבח משתלב באופן מושלם בשפה העיצובית של הבית ומשדר חום, נוחות ומשפחתיות.

אצלנו תמצאו מטבחים מודרניים עם אי מעוצבים באיכות הגבוהה ביותר ומהחומרים האיכותיים ביותר בשוק!

טורן מטבחים מתמחים במתן שירותי נגרות ייחודיים למטבחי קונספט הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. מומחים בעבודות נגרות פנים בעיצובים ותכנונים שונים, פרקטיים מכל סוג ומורכבות. ניסיון וותק של כ-30 שנים בתחום העץ, המטבחים ונגרות פנים הבית בכלל. טורן מביאים אליכם מטבחים מודרניים בקווים נקיים וישרים. מטבח שחור דרמטי מודרני וחדשני, מטבח אפור הייטקי, מטבל לבן מודרני מבריק וכל הטרנדים הכי החמים המגיעים במתכונתם הנקייה ביותר. מטבחים מודרניים אסתטיים, מעוררי השראה ועמידים.

מטבח עם אי בעיצוב אישי

אי במטבח הוא פתרון פונקציונלי ופרקטי המספק שטח עבודה, יכול להכיל משטח לבישול, חיתוך ואחסון כמו גם כיריים, תנור וכיור ובר לישיבה ולאכילה. מעבר לכך יש לאי במטבח שלך סטייל ואמירה עיצובית משגעת. אצלנו תמצאו מטבח מודרני עם אי הניתן לתכנון ולעיצוב בהתאמה אישית. אנחנו מביאים אליכם את המגמות העיצוביות הכי עכשוויות עם פתרונות מושלמים למטבח מעוצב ומטבח איכותי לשנים ארוכות של שימוש ועיצוב מושלם. אנו יודעים להעניק לכם ייעוץ, עיצוב ותכנון נכון ומדויק של המטבח, ולייצר את מטבח החלומות שלכם עם אי מטבחים בדיוק כפי שדמיינתם!

אתם חושבים מה עליכם לעשות כדי להבטיח שהמטבח החדש שלכם יהיה נוח לעבודה? רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שיהיה לכם מקום שנעים לבשל בו, לאפות ואולי גם לארח חברים? אם כך, כדאי שתדעו: מטבחים מודרניים עם אי זו הבחירה הנכונה. האי מוסיף לא מעט לעיצוב המטבח ולשימושים השונים שאפשר לעשות בו. לכן, אם גם אתם יכולים ליהנות מכל הטוב הזה, מה פתאום שתישארו מאחור? הזמינו לכם עוד היום מטבח מעוצב עם אי ותראו שהתוצאה הסופית תהיה מוצלחת ביותר. מחפשים חברה מובילה שתוכל לבנות עבורכם כל מטבח שתוכלו לחלום עליו? הכירו את טורן מטבחים – הכתובת שלכם להזמנת כל מטבח שתרצו.

מהם היתרונות של מטבחים מודרניים עם אי?

אם ננסה להבין איך יכול להיות שהיום כל כך הרבה אנשים מזמינים מטבחים מודרניים עם אי, אנחנו נראה שזה לא במקרה. למעשה, מטבחים שיש בהם אי כוללים מספר יתרונות מובילים. ראשית, מדובר על מטבח שהעיצוב שלו מיוחד ויפה. שנית, האי עצמו יכול להיות מאוד שימושי. מעבר לכך שאפשר לשבת ולאכול סביב האי, יש לו שימושים נוספים. יכולים להיות בו מקומות תלייה ואחסון, כך שזה עוד מקום שבו תוכלו להניח את כל מה שיכול לשמש אתכם במטבח.

כמה צריך להשקיע?

קשה לדבר על הזמנת מטבחים מודרניים עם אי ולא לשאול גם כמה זה יכול לעלות. כולנו יודעים שהזמנת מטבח חדש זה לא עניין זול, אך החדשות הטובות הן שזה לא תמיד חייב להיות יקר. זה תלוי בגורמים שונים. למשל, באיזה סוג של מטבח אתם מעוניינים? והאם אתם בוחרים מטבח שעשויה מהחומרים הכי טובים שיש? בהקשר הזה כדאי לזכור: אומנם כדאי לשלם מחיר נוח, אך לא תמיד זה אומר שאם תשלמו פחות תוכלו לקבל מטבח איכותי. לכן כדאי שתכירו את חברת טורן מטבחים, כי כאן תיהנו מהשילוב בין איכות ובין מחירים שאפשר לעמוד בהם. מדובר על חברה שיש לה ניסיון רב מאוד בכל מה שקשור לבניית מטבחים, כך שברור מדוע כל מטבח שתזמינו מכאן יהיה ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לצפות לה.

מטבחים מודרניים ומומלצים עם אי

המאפיינים הבולטים של סגנון עיצוב מודרני במטבחים אך לא רק בהם הוא שמירה על קוים נקיים, מינימליסטיות ושמירה על חלל מרווח. הצבע הוא לרוב מונוכרומטי או לכל היותר משלב בין שני צבעים מנוגדים, כשהצבעים הבולטים הם לבן, אפור ושחור וגם שמנת או קרם אם מעוניינים במראה מעודן יותר ופחות מובהק. מטבחים רבים מעוצבים היום בסגנון מודרני כדי שישתלבו בצורה הרמונית עם שאר הבית או לפחות עם החלל המרכזי הכולל את הכניסה, הסלון ופינת האוכל. המודרניות של המטבחים נוגעת לא רק לעיצוב אלא גם לפונקציונליות ולנוחות עבודה. לכן, ניתן לראות יותר ויותר מטבחים מודרניים עם אי שמיועד לא רק לאכילה אלא גם כאזור עבודה.

מטבחים מודרניים עם אי- ניצול מירבי של השטח

לא תמיד השטח שמוקצה לעבודה במטבח הוא גדול אם לוקחים בחשבון את השיש בלבד. מטבחים מודרניים עם אי מנצלים בצורה טובה יותר את שטח המטבח. ניתן להחליט האם האי ישמש כאזור אכילה בלבד או האם ישמש גם כאזור אחסון ועבודה. ניתן לשלב בין כל האפשרויות. מטבחים מודרניים עם אי שיש בו ארונות מן הצד של המטבח וכסאות בר מהצד השני הקרוב יותר לסלון מאפשרים ניצול של האי לשלוש המטרות: אחסון, עבודה ואכילה/ אירוח. האי משתלב היטב גם מבחינה עיצובית. במטבחים שלא מופרדים בכלל מהסלון באמצעות מחיצה כלשהי, האי מסמן את החיץ בין האזורים ויוצר הגדרה כלשהי של אזורים בתוך החלל המרכזי.

לעצב את המטבח בדרך שמתאימה לכם

כשבאים לקנות מטבח יש שתי אפשרויות עיקריות: לקנות מטבח מוכן או שהמטבח יהיה בעיצוב אישי. אמנם ניתן למצוא מטבחים מודרניים עם אי שמגיעים מוכנים בעיצוב ידוע אך אין כמו לעצב את המטבח שלכם בעצמכם, להתאים אותו לצרכים וגם לטעם האישי שלכם ובכלל לעיצוב האזור המרכזי בבית אשר מהווה יחד עם המטבח אזור אחד. גם מטבחים מודרניים עם אי יכולים להיות עם נגיעות כפריות במקומות שהדבר יתאים. הם יכולים לשלב צבעוניות במידה המתאימה או חומרים טבעיים כמו עץ וברזל כך שיווצר עיצוב שלם והרמוני.

טורן מטבחים היא חברה המעצבת מטבחים (ואלמנטים נוספים לבית) בעיצוב אישי מעל 30 שנה. תשומת לב מרבית מוקדשת לכל פרט כך שהתוצאה היא נהדרת ולשביעות רצון הלקוח. מוזמנים ליצור קשר.