מטבח אפור לבן

מטבח אפור לבן יוקרתי ומרשים!

מטבח אפור לבןטורן מטבחים מביאים אליכם מטבחים מודרניים יוקרתיים ומרשימים בקווים נקיים וישרים מלאי שיק וסטייל. מוזמנים אלינו לבחור ולעצב לכם מטבח אפור לבן, מטבח מודרני בקווים ישרים, ידיות אינטגרליות, תאורה סמויה, נישות ייעודיות ומרקמים חלקים וצבעים בוהקים – הבחירה המושלמת למטבח המודרני.

בחירתכם תוספת אי במטבח המהווה יחידה אינדיבידואלית במרכז המטבח שלכם מכיל יחידות אחסון, אפילו כיור וכיריים וכמובן מתפקד גם כשולחן גבוה עם מקומות ישיבה במרכז המטבח. אי במטבח משתלב באופן מושלם בשפה העיצובית של הבית ומשדר חום, נוחות ומשפחתיות. אצלנו תמצאו מטבחים מודרניים מעוצבים באיכות הגבוהה ביותר ומהחומרים האיכותיים ביותר בשוק!

טורן מטבחים מתמחים במתן שירותי נגרות ייחודיים למטבחי קונספט הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. מומחים בעבודות נגרות פנים בעיצובים ותכנונים שונים, פרקטיים מכל סוג ומורכבות. ניסיון וותק של כ-30 שנים בתחום העץ, המטבחים ונגרות פנים הבית בכלל. לבחירתכם מטבח אפור לבן, מטבח שחור דרמטי מודרני וחדשני, מטבח אפור הייטקי, מטבח לבן מודרני מבריק וכל הטרנדים הכי החמים המגיעים במתכונתם הנקייה ביותר. מטבחים מודרניים אסתטיים, מעוררי השראה ועמידים!

מטבח מודרני בעיצוב אישי

אנחנו מביאים אליכם את המגמות העיצוביות הכי עכשוויות עם פתרונות מושלמים למטבח מעוצב ומטבח איכותי לשנים ארוכות של שימוש ועיצוב מושלם. מטבח אפור לבן מרשים ומבריק שישדרג את ביתכם לבית החלומות. מטבחים מודרניים בטכנולוגיית ייחודית עם משטחים שאינם מחזירים ברק, עם מראה קטיפתי ונראות מושלמת שאינה דוהה.

מטבחים מעוצבים יפיפיים וסופר פרקטיים בשל צפיפות ואחידות החומר המרכיב אותם. מטבח עמיד, המעניק לכל הבית מראה מודרני ושיקי. אנו יודעים להעניק לכם ייעוץ, עיצוב ותכנון נכון ומדויק של המטבח, ולייצר את מטבח החלומות שלכם עם מטבח אפור לבן בדיוק כפי שדמיינתם!

אצלנו תמצאו צוות מקצועי שישמח לייעץ לכם באדיבות ובסבלנות. נעזור לכוון אתכם כיצד להתאים אביזרים תואמים, פריטים עיצוביים וכיצד להפוך את המטבח המודרני החדש שלכם לייחודי ומרהיב, חמים וביתי. נלווה אתכם משלב העיצוב, בחירה, חומרי גלם, תכנון מוקפד ועד להזמנה ולתוצר הסופי המוגמר, כולל התקנה. מטבחים מודרניים אצלנו בטורן מטבחים – יש לכם את כל הסיבות להזמין אצלנו ולהיות מרוצים!

מטבח אפור

השאלה איזה מטבח יוכל להתאים לבית שלכם מטרידה אתכם? התקדמתם כבר בכל השיפוץ שאתם עושים וכעת אתם מנסים לבחור את המטבח הנכון לכם? אם כך, זה טבעי ביותר שתהיה לכם דילמה. יש היום שלל אפשרויות של מטבחים, ולכן עולה השאלה: איזה מטבח יוכל לענות על הציפיות ועל הצרכים שלנו? האם מטבח אפור זו האופציה הכי טובה שיש? או שאולי בכלל הצבע פחות משנה ומה שחשוב זה הסגנון? חשוב להבין שמטבחים האם עולם ומלואו ולכן, אם יש משהו בטוח, זה שאתם צריכים את הטובים ביותר לצידכם. לכן כדאי שתפנו אל חברת טורן מטבחים, כי כאן תקבלו ליווי מקצועי לכל אורך הדרך.

למי מטבח אפור יכול להתאים?

בהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם מתלבטים בין מטבח אפור ובין אפשרויות אחרות. חשוב שתבינו שלא במקרה מטבחים אפורים זוכים להצלחה. יש להם יתרונות שונים ומגוונים, כמו למשל, העובדה שקל מאוד לנקות אותם. אפור זה צבע שלא רואים עליו כל כתם וכל לכלוך, כך שהניקיון ותחזוקת המטבח אלה הן משימות שתוכלו לעמוד בהן בלי כל קושי. בנוסף, כאשר מדברים על מטבחים אפורים, מדברים על אלמנט שיכול להשתלב בכל בית ובכל עיצוב.

ממי תוכלו להזמין מטבח איכותי?

ברור לכם שהאפשרות של מטבח אפור יכולה להתאים לכם? רוצים לעשות הכול כדי להבטיח שהתוצאה תהיה מוצלחת? אם כך, חשוב מאוד לבדוק לא רק באיזה צבע וסגנון אתם רוצים את המטבח שלכם, אלא גם מי יוכל לבנות אותו עבורכם. הרעיון הוא להזמין מטבח שיהיה איכותי ושיוכל להחזיק מעמד בבית שלכם לאורך שנים רבות. לכן כדאי שתפנו כמה שיותר מהר אל חברת טורן מטבחים. אחרי יותר משלושים שנה של עבודה בתחום הזה, ברור שכאן יש לכם על מי לסמוך. לכן, אם תוכלו להיעזר באנשי המקצוע המובילים של החברה וכך להבטיח שהמטבח שיבנו בביתכם יהיה נהדר ושימושי, למה שתתפשרו על משהו אחר? צרו קשר עוד היום ותראו שלא תצטערו על כך בהמשך. מדובר על חברה אמינה ומנוסה ביותר, וזה בדיוק מה שצריך כדי להבטיח שהמטבח שיבנו לכם יהיה ברמה גבוהה.

מטבחים אפורים

הצבע האפור נכנס בצורה חזקה מאוד לעיצוב הבית, במיוחד לסגנון עיצוב מודרני. אם בעבר אפור היה מסמל שעמום, עגמומיות ואפילו דיכאון, היום הצבע האפור הוא מואר ופעמים רבות מגיע בגוונים כמעט בלתי מורגשים אך שיוצרים עניין ומראה מלא של האלמנט. עם הפריצה של הצבע האפור, ניתן לראות יותר ויותר מטבחים אפורים אשר מחליפים פעמים רבות את המטבח הלבן שהיה נפוץ מאוד במטבחים מודרניים ובעיצוב מודרני בכלל. עם זאת, רבים משלבים בין האפור ללבן שיוצרים מראה מעניין. האפור יכול להיות מט, מבריק או בשילוב מעניין בין השניים. האפשרויות לשילובים ומשחקים שונים בין אלמנטים הופכים מטבחים אפורים למטבחים מסקרנים המשתלבים היטב בעיצוב הבית כולו.

מטבחים אפורים בטכנולוגיית נאנו- כשעיצוב ופרקטיקה נפגשים

כאמור, מטבחים אפורים קשורים באופן בולט לסגנון העיצוב המודרני. לכן, הם פעמים רבות מיוצרים תוך שימוש בשיטות מתקדמות וטכנולוגיות חדשות. טכנולוגיה כזו היא הנאנו. במטבחי נאנו ישנה שכבת ציפוי נוספת של האלמנטים השונים: ארונות או דלתות, אשר שומרת עליהם מפני לכלוך ושריטות. הציפוי הוא של חומר המגיע בחלקים וקטנים מאוד, אבקה ממש ומוכנס לתוך חתכים זעירים ולא נראים. כך ישנו ציפוי בצפיפות גבוהה מאוד המגן על הארונות והדלתות בצורה מעולה והמטבח נראה כמו חדש למשך שנים.

להכניס לאפור גם חמימות וכפריות

אם אתם חוששים שהאפור יהיה קר מדי ומנוכר, אפשר ליצור שילובים מעניינים בין סגנונות ועדיין שהכל ישתלב יחד בצורה טבעית והרמונית. לתוך מטבחים אפורים המעוצבים בקווים נקיים ועם מראה מודרני מובהק אפשר להכניס אלמנטים צבעוניים ו/או אלמנטים העשויים חומרים טבעיים שיש בהם חמימות כמו עץ למשל. התקנת מדף פתוח העשוי עץ מלא תפתח (במלוא מובן המילה…) אפשרויות לשילוב הסגנון הכפרי בתוך המודרני. כבר המדף עצמו העשוי עץ מכניס אוירה כפרית. אפשר עליו להניח כלים או קישוטים בסגנון כפרי, נרות מעוצבים, עציצים עם צמחי תבלין ועוד. במטבח בעיצוב אישי כמו שמציעה חברת טורן מטבחים תוכלו לשלב את העץ בתוך האפור, למשל עם דלת ארון אחת מעץ או אי עם מגירות מעץ. עם עיצוב אישי והניסיון של טורן מטבחים הכל האפשרי. מוזמנים ליצור קשר.