מטבח בהתאמה אישית

כל מה שרציתם לדעת על מטבח בהתאמה אישית

גובה לא סטנדרטי, זוויות לא שגרתיות, חומרים יוצאי דופן – כל אלה הם חלק מהפרמטרים איתם אנו מתמודדים כחלק משגרת העבודה ביום-יום. 

מציאת המטבח המושלם, שעונה בדיוק לציפיות ולכל הפרמטרים הדרושים, היא משימה לא פשוטה. זו הסיבה שמטבח בהתאמה אישית הפך בשנים האחרונות להיות הפתרון הטוב והיעיל ביותר. למעשה, מדובר בשילוב בין איכות גבוהה ובין פונקציונליות ויופי. אחד היתרונות הנוספים של מטבח בהתאמה אישית הוא היכולת שלו להשתלב בצורה האופטימלית עם העיצוב שמאפיין את שאר חלל הבית.

 

בניית מטבח בהתאמה אישית היא עבודה לאנשי מקצוע המתמחים בתחום. מעבר לכך אנו רואים חשיבות גדולה בשימוש במוצרים ובחלקים המתקדמים, החכמים, והאיכותיים ביותר, ובאפשרות לאפשר ללקוח להגשים כל משאלה שעולה על רוחו. זה יכול לבוא לידי ביטוי במשחקים של צבע, בזוויות לא שגרתיות, בשימוש בסוג עץ ייחודי או במרקמים וציפויים שונים, ובגבהים לא סטנדרטיים שלרוב לא ניתן ליישם בחנויות המטבחים של החברות הגדולות. לפעמים מדובר בנגיעות אישיות קטנות, טאץ' אישי שמוכתב לפי טעמו של הלקוח. בין אם מדובר בלקוח פרטי, או במעצב שמממש את החזון העיצובי, הטאץ' האישי הוא זה שעושה את כל ההבדל. לפי הרוח העיצובית נבחר החומר המתאים ביותר, ולאחר מכן אופי הגימור.

מטבחים בהתאמה אישית מתוכננים גם בצורה כזו שיכולות האחסון, והחלוקה הפנימית מותאמות בדיוק לדרישות הלקוח. מדובר בתכנון שלוקח בחשבון את כמות הארונות, התאים, המגירות והמדפים, וממקם אותם בנקודה הנוחה ביותר עבור הלקוח. כל אלה צריכים להיות נגישים ונוחים לתפעול מבחינת עומקים וגבהים. חומרי הגלם ורמת הגימור של המטבח חייבים להיות גבוהים וחסרי פשרות. המטבח צריך להיות בנוי מהחומרים הטובים ביותר, החל בבחירת העץ, וכלה בבחירת הצירים, המסילות וחומרי הפרזול, שצריכים להיות מתקדמים, חכמים ובעלי אורך חיים ארוך, מהחברות האמינות והאיכותיות ביותר.
טורן עיצובים מתמחה בעיצוב ותכנון מטבחים פונקציונליים שנראים בדיוק כמו שאתם רוצים. וזה מה שמבדיל את החברה ממרבית המקומות האחרים. אין דבר שלא ניתן למימוש כשמאמינים בחדשנות, בסגנונות לא שגרתיים, ויש את כל הכלים לעשות זאת. כל שילוב של חומרים אפשרי, כל עץ שמוצא חן בעיניכם, כל ציפוי, גובה, ואפילו כל חריטה על ידית שעולה על רוחכם. האפשרויות בלתי מוגבלות. כך אנו רואים בעצמינו שותפים להגשמת מטבח החלומות.

יצא לכם כבר להסתכל על לא מעט קטלוגים של מטבחים שונים? אתם מנסים להבין איזה מטבח יוכל להשתלב בצורה מושלמת בדירה שלכם, או בביתכם הפרטי? לא מצאתם את מה שאתם חולמים עליו? כדאי שתדעו: יש כזה דבר מטבח בהתאמה אישית. למעשה, אם תדברו עם חברים ומכרים, אתם תראו שרבים מהם בחרו באפשרות של הזמנת מטבח אישי במידות הנכונות ובסגנון הרצוי. לכן, אם גם אתם רוצים ליהנות ממטבח שיוכל לשמש אתכם בצורה טובה וגם ייראה כמה שיותר מקורי, איפה כאן ההתלבטות? כל מה שאתם צריכים זה לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש היום בתחום הזה, ולכן כדאי שתכירו את המומחים של חברת טורן מטבחים.

מהם היתרונות של מטבחים בהתאמה אישית?

אם תבחרו מטבח מתוך קטלוג, לא יהיו הרבה דברים שתוכלו לשנות בו. הוא יצטרך להתאים לכם ויהיה עליכם לגרום לכך שהמטבח ישתלב בבית כולו. לעומת זאת, במקרה של מטבח בהתאמה אישית, הדברים עובדים אחרת. בונים את המטבח בהתאם לנתונים שאתם מבקשים, בין אם זה מבחינת הגובה, הגודל, הצבע או כל אלמנט אחר. לכן ברור מדוע מטבחים שנעשים בהתאמה אישית זוכים להצלחה רבה, כי מי לא היה רוצה שיהיה לו מטבח נוח ויפה? אנשים רבים מבקשים, למשל, מטבח גבוה או נמוך מהממוצע, ולכן כדאי לדעת שזה אפשרי וזמין גם עבורכם.

האם המחיר יהיה גבוה יותר?

זו שאלה חשובה שרבים שואלים את עצמם. האמת היא, שלא תמיד מטבח בהתאמה אישית חייב להיות יותר יקר לעומת אפשרויות אחרות. זה מאוד תלוי מה אתם מחפשים, מה דרוש לכם ועל איזה מטבח אתם חולמים. בנוסף, כמובן שלכל חברה שבונה מטבחים יש גם תעריפים אחרים. לכן יש טעם לבדוק מראש שאתם בוחרים בחברה שאצלה התעריף יחסית נוח. מחפשים את הטוב ביותר? רוצים לקבל הכול תחת קורת גג אחת? חברת טורן מטבחים מזמינה אתכם ליצור איתה קשר, ויפה שעה אחת קודם. זה לא משנה על איזה מטבח אתם חולמים, כי כאן ייצרו עבורכם בדיוק את מה אתם רוצים.

מטבח בהתאמה אישית

מטבחים בעיצוב אישי

עברתם דירה ועכשיו אתם צריכים לבחור את המטבח הנכון לכם? רוצים לעשות הכול כדי להיות בטוחים שהמטבח ייראה נפלא וכדי שהוא באמת יהווה את החלק המרכזי של הבית? אם כך, חשוב שתבינו: יש לא מעט דברים שצריך לחשוב עליהם מאוד. למשל, האם אתם מוצאים מתוך קטלוג כזה או אחר את המטבח הנכון לכם? או שאולי מעניין אתכם לבדוק יותר מקרוב את האופציה של מטבחים בעיצוב אישי? האמת היא, שהזמנת מטבח בעיצוב לגמרי אישי ופרטי זו יכולה להיות בחירה נהדרת. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מתפשרים ושהמטבח נראה בדיוק כמו שאתם רוצים, אז למה לחשוב פעמיים? חברת טורן מטבחים היא הבחירה הנכונה עבורכם אם אתם רוצים לקבל תמורה מלאה למחיר, ואתם מוזמנים ליצור עם נציגיה קשר ממש עכשיו.

כל היתרונות של מטבחים בעיצוב אישי

מטבחים בעיצוב אישי הפכו בשנים האחרונות ללהיט גדול. אנשים מכל רחבי הארץ בוחרים באופציה הזאת, וזה לא במקרה. למעשה, כאשר אתם מזמינים מטבח בהתאמה אישית ובעיצוב אישי, אתם יכולים להיות בטוחים שבסופו של דבר, המטבח ימצא חן בעיניכם. מטבח בעיצוב אישי יכול להיות גם בגודל שאתם רוצים ובכל מידה שתבקשו. לכן, אם למשל אתם רוצים מטבח נמוך במיוחד, ניתן יהיה לבנות אותו עבורכם בהתאם לדרישות ולבקשות שלכם.

החשיבות של הזמנת מטבח בעיצוב אישי מחברה מובילה

יש לכם דילמה לגבי השאלה ממי כולם מזמינים היום מטבחים בעיצוב אישי? אם כך, כדאי שתכירו את חברת טורן מטבחים. זו חברה נהדרת שיש לה לא פחות משלושים שנה של ניסיון, כך שאם יש משהו בטוח, זה שכאן יבנו עבורכם כל מטבח שתרצו בצורה מדויקת ביותר. חשוב לכם להיות חלק מתהליך היצירה? אתם רוצים להבין מראש כמה תשלמו על הכול, כולל ההתקנה? אתם לגמרי צודקים. במקרה של חברת טורן מטבחים אתם תראו שהעבודה נעשית בשקיפות מלאה מול המומחים של החברה. התקשרו ותוכלו גם אתם להצטרף לכל הלקוחות המרוצים שכבר הזמינו כאן מטבח בעיצוב אישי. אל תחשבו פעמיים, כי מטבח שמעוצב בדיוק כמו שאתם רוצים זו חגיגה גדולה.

מטבח בהתאמה אישית