מטבח מודרני אפור

מטבח מודרני אפור מעוצב וקלאסי למטבח החלומות שלכם!

מטבח כפרי | מטבח מודרני אפורמחפשים מטבח מודרני? טורן מטבחים בשבילכם עם מגוון דגמי מטבחים בסגנון מודרני ועכשווי שיעניקו לביתכם מראה יוקרתי. מבחר גוונים למטבח, מטבח לבן נקי ואלגנטי, מטבח שחור דרמטי, מטבח מודרני אפור קלאסי והכל במקום אחד.

מטבח בעיצוב מודרני הוא מטבח בעל עיצוב נקי, מדויק ונעים לעין. קו נקי ואלגנטי מבחינה עיצובית ובו ישולבו חומרי גלם מודרניים כמו זכוכית, נירוסטה, שיש ואפילו בטון וברזל או מתכות שונות.
מטבח מודרני אפור מעניק לביתכם תחושה קלאסית וביתית בו זמנית. ניתן לשלב חומרים ארציים כמו עץ וצבעים חמים ומשתלבים כמו קרם ושמנת. מטבח מודרני ועדכני עם שילוב נגיעות חמות ומעניינות למראה עתידי ומתקדם ובא בעת חמים ומשפחתי.

טורן דיזיין מביאים אליכם מטבחים משגעים בגימור מדויק ויפה לעין בעיצוב מודרני, קו נקי וקלאסי מטבחים מודרניים מתאימים לבתים המחפשים להוסיף נגיעות עדכניות ברוח הזמן והתקופה.

מטבח מודרני מעוצב

מחפשים עיצוב מיוחד ופונקציונלי למטבח החדש שלכם? רוצים לשדרג את המטבח הישן? אצלנו תמצאו צוות מקצועי שישמח לייעץ לכם באדיבות ובסבלנות. נלווה אתכם משלב העיצוב, בחירה, חומרי גלם, תכנון מוקפד ועד להזמנה ולתוצר הסופי המוגמר כולל התקנה. נעזור לכוון אתכם כיצד יתאים מטבח מודרני אפור לבית שלכם. אנו מומחים בעיצוב וייצור של מטבחים מודרניים ברמה גבוהה. מטבח מודרני במגוון רחב וחדיש של חומרים לגימורים, הדפסים וצבעים בהירים, קווים נקיים, משחק נכון עם התאורה בחלל ושילוב של אלמנטים כמו אי במרכז המטבח.

טורן מטבחים מתמחים בייצור מטבחים בהתאמה אישית, ארונות קיר, ארונות הזזה, ארונות בגדים. מטבחים מעוצבים תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים, על אנשי מקצוע בעלי ותק ועל תהליכי ייצור ברמה הגבוהה ביותר. אנו מומחים בעבודות נגרות פנים בעיצובים ותכנונים שונים, פרקטיים מכל סוג ומורכבות. ניסיון וותק של כ-30 שנים בתחום העץ, המטבחים ונגרות פנים הבית בכלל. אנו יודעים להעניק לכם ייעוץ, עיצוב ותכנון נכון ומדויק של המטבח, ולייצר את מטבח החלומות שלכם. מוזמנים להגשים אתנו חלום של מטבח מעוצב!