מטבח נאנו לבן

מטבח נאנו לבן מרשים עם טכנולוגיה פורצת דרך!

מטבח נאנו לבןמטבח נאנו לבן המטבח האיכותי והמרשים ביותר עם הטכנולוגיה החדשנית ופורצת הדרך. ננו מטבחים בעלי עמידות גבוהה מפני לכלוך, חזיתות של מטבחי ננו מגיעות במגוון רחב של צבעים, לבחירה אישית והתאמה אליכם לשילוב מיטבי והרמוני עם שאר הבית.

מתקדמת מטבחי נאנו מתאפיינים באיכות בלתי מתפשרת, בעלי נראות הזוהרת ומרשימה לאורך שנים רבות. מטבח המאפשר לכם ליהנות מעיצוב נקי וטהור שתמיד נשאר באופנה ובפועל יישאר עדכני לשנים רבות קדימה. משטחי ננו גם חוסכים לך זמן! מטבח נאנו בעל משטחים קלים ונוחים לניקוי עם עמידות התחלתית מפני לכלוך. הבחירה האולטימטיבית למטבח בשבילך. מטבח נאנו לבן באיכות גבוהה הודות לטכנולוגיה חדשנית. מטבח מותאם אישית, אשר ישמש אתכם נאמנה לאורך תקופת זמן ארוכה תוך שמירה על מראהו ההתחלתי.

חזיתות נאנו מרהיבות ומקוריות, בעלות החזר קרינה נמוך במיוחד, עמידות מעולה בפני טביעות אצבע, נגד עובש ופטריות. טכנולוגיה מדהימה בה ניתן להעלים שריטות על משטחים וחזיתות על ידי חימום פני שטח החזית. איכות בלתי מתפשרת, מנראות מושלמת – טורן מטבחים מתאימים אליכם מטבח נאנו לבן לפי ההעדפות והטעם האישי שלכם.

מטבחי נאנו לבנים בעיצוב מושלם!

בטורן מטבחים אנו מתמחים במטבחים מודרניים ומביאים אליכם את המילה האחרונה בתחום. מטבח נאנו לבן בטכנולוגית נאנו חדשה ופורצת הדרך. מטבח טכנולוגי חדשני שהפך להיות כבר חלק בלתי נפרד מעיצוב מטבחים בשנים האחרונות. ציפוי נאנו מורכב מחיבור של חלקיקים קטנים היוצרים חוזק, עמידות ואחידות החומר לאורך שנים. מטבחי נאנו מכילים טכנולוגיה חדשה המשתמשת בחומר אנטי בקטריאלי המונע מהלכלוך לחדור פנימה אל המשטח עצמו ולהישאר על פני השטח. מטבחי נאנו ידועים בקלות בה ניתן לנקות אותם.

מטבח נאנו לבן אינו מחזיר ברק, בעל אפקט מט עם מראה קטיפתי ונראות מושלמת שאינה דוהה. מטבחים מעוצבים יפיפיים וסופר פרקטיים בשל צפיפות ואחידות החומר המרכיב אותם. מטבח עמיד, המעניק לכל הבית מראה מודרני ושיקי. טורן מטבחים מביאים אליכם מטבחים מודרניים מרהיבים ביופיים עם קו נקי ומלא סגנון, מעוצב בהתאמה מלאה אליכם עם מגוון אפשרויות עיצוב.

מטבח נאנו לבן לבית

החלום שלכם תמיד היה לשלב מטבח לבן ומעוצב בבית שלכם? עד היום לא עשיתם זאת, כי היה נדמה לכם שקשה לשמור על מטבח לבן ונקי? אם כך, כדאי שתדעו שהיום יש פתרון לעניין הזה. אפילו אם יש לכם ילדים קטנים שרוצים לעמוד על ידכם כאשר אתם מבשלים, ותוך כדי הם נוגעים בכל השיש ומלכלכים אותו, מטבח נאנו לבן יתאים לכם. זה אומנם מטבח לבן, את בעזרת טכנולוגיית הנאנו – אתם תראו שהמטבח יישאר תמיד נקי. למעשה, כל אדם שכבר קנה מטבח כזה יוכל לספר לכם שזו בחירה נהדרת, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

מה חשוב לבדוק כשמזמינים מטבח נאנו לבן?

בבואכם להזמין מטבח נאנו לבן, יש כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון. למשל, השאלה איזו חברה ייצרה את המטבח. אם תוכלו להיות בטוחים שהוא איכותי ולכמה זמן הוא צפוי להחזיק מעמד? כל השאלות האלה הינן רלוונטיות ביותר. הסיבה לכך ברורה, שכן אם אתם כבר קונים מטבח חדש, ברור שתרצו שהוא יחזיק מעמד ליותר שנים. זו גם הסיבה שבגללה, אם אתם רוצים ליהנות ממטבח מאיכות טובה, כדאי שתבדקו כמה שיותר חוות דעת אודות המקום שממנו חשבתם להזמין את המטבח החדש.

הצעת מחיר שתוכלו לעמוד בה

כשאתם חושבים על מטבח נאנו לבן אתם חושבים על הוצאה כלכלית גדולה מידי? לא ברור לכם איך באמת תוכלו לעמוד בעלויות? אפשר להבין אתכם. יש היום לא מעט חברות שמוכרות מטבחים במחירים אסטרונומיים. יחד עם זאת, החדשות הטובות הן שיש גם אפשרויות אחרות בימינו. למעשה, אם תפנו עוד היום אל חברת טורן מטבחים, אתם תראו שחלק ממה שמחכה לכם כאן זו הצעת מחיר נוחה. זה לא משנה אם תיקנו לכם מטבח נאנו או כל מטבח אחר. מה שבטוח זה שכאן תקבלו לא רק מטבח שנראה נהדר, אלא גם מחיר נוח ביותר. יש לכם עוד שאלות? רוצים להתחיל בפרויקט בניית המטבח שלכם כבר ברגעים אלו ממש? צרו קשר עם המומחים של החברה עוד היום והצטרפו גם אתם אל כל הלקוחות המרוצים של טורן מטבחים.

 מטבח נאנו לבן בסגנון מודרני

מטבח נאנו לבן בסגנון מודרני

מטבח הוא אחד האזורים המרכזיים בבית, אזור  שיש בו ששילוב בין בישול ואפיה, ניקיון, אכילה וגם אירוח. אם בעבר מטבח היה אזור קטן המופרד מאזורים אחרים, בבניה המודרנית מטבחים מהווים חלק מהחלל המרכזי הכולל גם את הסלון ופינת האוכל כשהוא יכול להיות מופרד באמצעות מחיצה או לא להיות מופרד כלל. לכן, היום מטבחים צריכים לשלב בין פונקציונליות ונוחות לבין מראה אטרקטיבי. מטבח נאנו לבן בסגנון מודרני עונה בדיוק על שני התנאים העיקריים האלה בהם צריך לעמוד מטבח. הצבע הלבן משתלב היםטב בכל בית עם סגנון עיצוב מודרני וטכנולוגיית הנאנו הופכת אותו לנוח ופרקטי יותר.

מטבח נאנו לבן בסגנון מודרני- מה זה בכלל נאנו?

טכנולוגיית הנאנו היא טכנולוגיית גימור חדשה. מלבד שכבת הגימור החיצונית ביותר, דלתות וארונות המטבח בטכנולוגיית נאנו עשויים מחומרים דומים למטבחים אחרים, בד"כ פלטת סנדויץ' בגימור פורמייקה. על גבי הפורמייקה ישנה שכבת גימור נוספת שהיא הנאנו. מדובר על חומר עם חלקים בגודל מזערי המונחים בצפיפות גדולה מאוד. החומר מונח בתוך חתכים שגם הם בגודל מזערי ולא נראה בעין. ניתן לשחק עם צבעי המטבח ולבחור בין מטבח נאנו לבן בסגנון מודרני לבין מטבח בצבעים אחרים, אך לרוב סגנון העיצוב בו משתלבת טכנולוגיית הנאנו הוא מודרני וניתן לבחור בין צבעים כמו אפור, שחור, אדום ועוד ואף לשלב מספר צבעים במטבח.

היתרונות של מטבחי נאנו

בין אם מדובר על למטבח נאנו לבן בסגנון מודרני או מטבח בגוון אחר  עם שילוב סגנון כפרי, לטכנולוגיית הנאנו יתרונות הנוגעים לשמירה על מראה חדש. צפיפות החומר שהוא השכבה החיצונית במטבחי נאנו היא גבוהה מאוד והדבר נותן למטבח עמידות בפני שריטות וגם בפני לכלוך. הצבע נשמר במצב חדש לאורך שנים. שכבת החומר מגנה גם על הצבע מפני התקלפות ושחיקה. יתרון נוסף הוא ההתאמה לסגנון מודרני שהוא סגנון מבוקש מאוד היום. כדאי לקחת בחשבון שהנאנו הוא בגימור מט ולא מבריק. לכן ישתלב מעולה עם שיש מבריק. המט נותן מראה קליל ונקי יותר התואם גם הוא את הסגנון המודרני.

חברת טורן מטבחים מייצרת מטבחי נאנו בסגנון מוןדרני וגם מטבחים בסגנונות כפריים תוך בניה מאפס לפי רצון הלקוח. מוזמנים ליצור קשר.