מטבח שחור עם עץ

מטבח מודרני מושלם

ישנם סגנונות שונים של מטבח שחור ודרמטי. מטבח שחור עם עץ בתוספת אלמנטים טבעיים ושילובים של ניגודים יוצרים עניין יהפכו את המטבח שלכם למטבח מרהיב ומלא סטייל. שילובים כמו מבריק לצד מט, חלק ומחוספס, מודרני וכפרי ישדרגו את המראה לאלגנטי ויוקרתי. ניתן להכיל בו מראה נקי ושקט בעזרת ידיות אינטגרליות או להוסיף גוף תאורה רחב ממדים שמוסיף ייחודיות כמו תכשיט למטבח החלומות שלכם.
מטבח שחור עם עץ בגוון טבעי יוצר קונטרסט משגע. העץ שאופיו חם וטבעי פוגש בשחור הקר והאלגנטי ויחד נוצר שילוב מרגש, דרמטי אך חם ומשפחתי. השילוב בין ניגודים של השחור והעץ, החומרים המודרניים והטבעיים, יוצר מראה מרהיב. טורן מטבחים הינו מפעל נגרות אומן ואולם תצוגה, הפועל מזה למעלה מ-40 שנה. אנו מייצרים עבורכם מטבח שחור עם עץ עם איזון מדויק בו השחור נותן את רוב המשקל והעץ משולב כתוספת מרומזת ומשלימה.
בואו ליצור את המטבח עליו חלמתם בדיוק כמו שרציתם! ניתן לשלב צבעים מיוחדים וחומרים שונים כמו של פליז מוזהב וזכוכית ליצירת מראה זוהר ומלא סטייל.

מטבח שחור עם עץ לעיצוב מטבח מטריף!

כל חלל מטבח ששולט בו הצבע השחור זקוק לאלמנטים טבעיים וחמימים כמו עץ ליצירת איזון.
מטבח שחור עם עץ הוא שילוב של סגנון, צבעים ועיצובים שמהווה מפגש בין סגנון מודרני וסגנון כפרי, מפגש היוצר מראה מתוחכם, חמים וביתי מאין כמותו. טורן מטבחים מייצרים עבורכם מטבח מעוצב שניתן לשלבו עם חומרים ייחודיים ומהממים כמו משטחי אבן, עץ גולמי, מגירות ייחודיות למטבח, גימורים אותנטיים ועוד.
מטבח שחור עם עץ כולל לרוב ארונות מטבח שחורים עם גימור מבריק ומודרני ומשטחי עץ כמו דלפקי עץ, מדפים מעץ משוחזר או כסאות בר מעץ המרככים את המראה השחור הדרמטי ויוצרים אווירה חמימה וביתית. משטחי העץ והאלמנטים השונים החמים מעץ טבעי משתלבים נהדר בשחור הדרמטי של המטבח ומוסיפים חמימות לחלל.
טורן מטבחים ונגרות אומן מייצרים עבורכם מטבח מודרני מהמם בהתאמה אישית, עם טכנולוגיות עיצוב וייצור חדישות, עמידות גבוהה ומראה נקי. כל פרויקט מתבצע תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים, על אנשי מקצוע בעלי ותק ועל תהליכי ייצור ברמה גבוהה ובהתאמה מלאה לצרכים שלכם!