עיצוב מטבח כפרי

 

ישנם סגנונות רבים למטבחים אותם מעצבים בימים אלה: מטבח מודרני, קלאסי, בסגנון עירוני ומינימליסטי יותר, וגם מטבח כפרי. אנשים רבים מעדיפים את סגנון המטבח בעל המאפיינים הכפריים אשר לרוב עשוי מחומר גלם אחד עיקרי – עץ, ולא סתם עץ, אלא עץ מלא.

מה מאפיין סוג זה של מטבחים?

מטבח בסגנון כפרי מעצבים תוך כדי ירידה לפרטים הקטנים ביותר ועשיית שימוש בחומרי גלם משובחים שישמשו את בני הבית למשך שנים מרובות. כל אחד מהמטבחים הללו מותאם בצורה פרטנית לבני הבית ולבית עצמו. כלומר, חלל המטבח איננו נטע זר: סגנון עיצובו חייב להתכתב עם עיצוב שאר החללים. ברוב המקרים צבעיו של מטבח כפרי יהיו חמים, והשילוב של העץ המלא עם הגוונים הללו יוצר אווירה של רוגע, חמימות וביתיות. למרות היות המטבח מעוצב בסגנון כפרי ואולי בעל נטייה לכיוון הנוסטלגי, עדיין הוא יתוכנן בסיוע טכנולוגיות מתקדמות, כפי שנהוג היום, מבלי לפגוע באווירה האותנטית של מראהו המוגמר.

מרכיבים וצבעים

מטבח כפרי הוא מטבח בו אנו מדמיינים את בני הבית משקיעים ממרצם ועמלים בהכנת מטעמים. זהו חלל בעל אופי מזמין לארח ולהתארח. יהיו משולבים בו חומרי גלם טבעיים כמו עץ, אולם ניתן גם לשלב בו אבן על מנת לגוון. הצבעים הדומיננטיים הם הגוונים החמים וגם צבעי פסטל יכולים בהחלט להתאים כאן.

כיצד משדרגים מטבחים בסגנון כפרי?

תמיד ניתן לשדרג מטבח כפרי כך שהוא ימלא את ייעודו הן מהבחינה העיצובית והן מהבחינה הפרקטית יותר, הקשורה לעבודת הכפיים בחלל. אפשר גם לקחת מטבח קיים המעוצב לאו דווקא בסגנון כפרי ולהביא אותו אל עבר מחוזות הכפריות, כל זאת באמצעות אקססוריז מתאימים. למשל:

  • הוספת טפט לאחד מקירות המטבח, כאשר הטפט עצמו מגיע עם הדפסים או דוגמאות ועם מרקם המתאימים לאופיו של מטבח כפרי.
  • עוד מומלץ לשלב במטבח מדפים פתוחים עשויים מעץ מלא, אולי בשילוב פיתוחים ממתכת. זהו מקום מצוין לאחסן בו חפצי נוי השייכים למטבח, אשר גם הם בדרכם מייצגים את סגנון המטבחים הכפריים בעלי הנופך הנוסטלגי.
  • בכל הקשור לתאורה, רצוי שבמטבח – חלל בו עובדים ועליו להיות מואר – לשלב בין גופי תאורה מודרניים מפיצי אור לגופי תאורה בעלי סגנון קלאסי יותר אותם מומלץ לתלות מעל משטח העבודה המרכזי, למשל נברשת (שנדליר).

מטבח כפרי, מכיוון שהוא משדר חמימות וביתיות והוא בעל מראה מזמין, כדאי להחדיר בו גם צבע שיהיה מעניין ויצירתי. אפשר לתכנן כך שכל האבזור אותו אתם רוכשים למטבח, החל מקופסאות שונות לאחסון דברי מאכל דרך קופסאות תבלינים, ועד כלי מטבח אותם מאחסנים על מדפים פתוחים, יתאפיינו בצבעוניות רבה, שכמובן תתחבר לצבעים האחרים הדומיננטיים בבית. כל צבע באשר הוא ישתלב היטב עם מטבח שרוב רובו עשוי מחומרי גלם טבעיים.

עיצוב מטבח כפרי

מטבחים כפריים מעוצבים

השאלה איזה מטבח תרצו להתקין בבית שלכם איזה פשוטה. הסיבה לכך ברורה: יש כל כך הרבה סוגים של מטבחים וסגנונות שונים שביניהם תוכלו לבחור, עד כי ברור שלא יהיה לכם קל להחליט איזה מטבח יכול להיות מושלם עבורכם. לכן טבעי שתרצו לדעת גם אתם – האם יש דרך מוצלחת לבחירת המטבח המושלם? יש להתייחס לכמה פרמטרים שונים כדי לבחור מטבח שנכון לכם. למשל, מה השטח של המטבח, כמה אתם רוצים להשקיע וגם, האם יש סגנון כלשהו שאתם מעדיפים. כך או כך, אין ספק שאם תצרו קשר עוד היום עם חברת טורן מטבחים, תוכלו גם אתם להצטרף לכל הלקוחות המרוצים של החברה שיש להם היום בבית מטבח שנעים לבשל בו.

היתרונות הרבים של מטבחים כפריים מעוצבים

מטבחים כפריים מעוצבים לא במקרה זוכים להצלחה מזה שנים. מדובר על מטבחים איכותיים שמשלבים בתוכם לא רק עיצוב, אלא גם שימושיות ופרקטיות. בנוסף, אם תזמינו מטבח שגם עשוי בצורה נכונה, הוא יהיה איכותי והוא יוכל לשמש אתכם הרבה יותר שנים ממה שאתם חושבים. חלק מהיתרונות של מטבח כפרי זו העובדה שהוא יוצר אווירה נעימה. יש במטבח כזה חמימות שלא מוצאים במטבחים אחרים, מה שמעורר את החשק לבשל, לאפות ולהכין שלל ארוחות נהדרות.

מטבח במחיר שכל לקוח יוכל לעמוד בו

כשאתם חושבים על מטבחים כפריים מעוצבים אתם מדמיינים עלות גבוה? ברור לכם שבניגוד להרבה שיפוצים אחרים שתוכלו לעשות בבית, כאן אנחנו מדברים על השקעה כלכלית גדולה? כמובן שאפשר להבין את החשש שלכם, אך כדאי שתדעו: אפשר גם אחרת. אתם יכולים למצוא היום מטבחים במחירים נהדרים, בין אם הם מעוצבים בסגנון כפרי ובין אם הם מעוצבים בכל סגנון אחר. אתם מתלבטים מאיזו חברה כדאי יהיה לכם להזמין את מטבח החלומות שלכם? אתם רוצים להבטיח שהתוצאה תהיה מטבח שאתם נהנים לבשל בו ורוצים גם להראות אותו לכל מי שנכנס אליכם הביתה? התקשרו עוד היום על הנציגים של חברת טורן מטבחים. כאן תקבלו שירות מעל ומעבר, כולל תוצאה נפלאה: מטבח כפרי ומעוצב שלא תפסיקו לקבל עליו מחמאות!

מטבחים כפריים מעוצבים

מטבחים מעוצבים כפריים

הכול כבר מוכן בדירה החדשה שלכם וכל מה שאתם צריכים עכשיו זה לבחור את המטבח הנכון? לא ממש ברור לכם באיזה מטבח אתם מעוניינים? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. אנשים רבים, בדיוק ברגע שבו הם צריכים לבחור את המטבח שלהם, מרגישים שהם הולכים לאיבוד. אחת מהאפשרויות הכי טובות שתוכלו לחשוב עליהן, אלה הם כמובן מטבחים מעוצבים כפריים. המטבח הכפרי זוכה להצלחה מזה שנים רבות והוא מחזיק מעמד למרות כל השינויים שקורים בתחום הזה. מתלבטים מי יוכל לבנות עבורכם מטבח כפרי מהמם, בדיוק כמו שאתם רוצים? פנו אל חברת טורן מטבחים, וממש כמו כל האנשים האחרים שיצרו קשר עם החברה, גם אתם תצאו מרוצים.

למה דווקא מטבחים מעוצבים כפריים?

עשיתם חיפוש וראיתם אפשרויות שונות בתחום המטבחים? לא ברור לכם למה דווקא מטבחים מעוצבים כפריים יכולים לבוא בחשבון? אם כך, כדאי שתדעו: המטבח הכפרי, לפני הכול, נראה מזמין ונעים במיוחד. הוא משרה אווירה טובה והוא משפיע בצורה חיובית על עיצוב הבית כולו. מעבר לכך, כאשר אנחנו מדברים על מטבח כפרי, אנחנו מדברים היום על מטבח מאוד שימושי. לכן זה לא משנה מה אתם אוהבים לבשל או לאפות, כי אין ספק שבמטבח כפרי שמתוכנן בקפידה יהיה לכם נוח לעבוד שעות.

מטבח מאיכות גבוהה במיוחד

בין אם האפשרות של מטבחים מעוצבים כפריים מעניינת אתכם ובין אם אתם רוצים מטבח מודרני שחור, יש דבר אחד שאתם חייבים להבין: האיכות צריכה להיות טובה. מטבח מאיכות לא טובה הוא מטבח שלא באמת יוכל לשמש אתכם לאורך זמן, וזה עלול להיות מתסכל. לעומת זאת, מטבח שעשוי מחומרי הגלם הכי טובים שיש ותוך מקצועיות רבה, זה מטבח לשנים רבות. לכן, אם אתם כבר משקיעים וקונים לעצמכם מטבח חדש, ברור שאתם צריכים לפנות רק אל מי שבאמת מבין בתחום הזה. במקרה של חברת טורן מטבחים אתם יכולים להיות בטוחים שאחרי יותר משלושים שנה של עבודה בתחום הזה, כאן יש לכם על מי לסמוך. צרו קשר ותיהנו ממטבח שנעים לבשל בו ושנעים להראות אותו לכל האורחים.

מטבחים מעוצבים כפריים