עיצוב מטבח – על איזה סגנון ללכת?

עיצוב מטבח הוא גורם בעל חשיבוות ומורכבות רבה. על מנת ליצור יופי, נוחות ואסתטיקה צריך לדעת ולהבין את הפרקטיקה והנוחות אשר עיצוב מטבח תורם לבית. מטבח מעוצב נכון, מגדיל את נפח הבית, מעשיר את האווירה ומקנה תחושת משפחתיות.

כשאנו בטורן מטבחים מעצבים לכם את המטבח אנו חושבים לא רק על הפן האסטטי שלו, אלא גם לחשיבות האכלוס שלו והתאמתו לאופי אוכלוסיית הבית. המטבח מהווה מרכז הבית ותפקידו ליצור תחושת נוחות ואחווה בין בני הבית.

מכיוון שהמטבח הוא חלק בלתי נפרד ואף עיקרי בהקסמת הבית, עדיף ואף מומלץ להיעזר במעצבי מטבחים מקצוענים שידריכו ויתאימו אותו לטעמכם. בטורן מטבחים תוכלו לתכנן מטבח מודרני אשר ישדרג את חלל הבית ואת הדינמיקה המשפחתית.

בין אם אתם אנשים של מטבחים כפריים, מטבחי פרובנס או מטבחים מודרניים, אנו ממליצים לחשוב קודם על הכלים הפונקציונליים שהמטבח יכול לתת לכם. מטבח מודרני בראש ובראשונה צריך לספק אחסון לכל כלי הבית, הוא צריך להיות פרקטי ובעל משטחים עמידים ונוחים. עיצוב מטבח צריך להיות נוח ומתאים לכל אוכלוסיית הבית, אם לילדים קטנים או למבוגרים, למשל דלפק המטבח צריך להיות מתוכנן בצורה נוחה, לא גבוה מידי ובלי פינות חדות מידי.

המעצבים של טורן מטבחים, הם בעלי ניסיון וידע רב בתכנון, עיצוב ובניית מטבח, באופן שיתאים לנוחות ואורח חיי בני הבית. אנו בטורן מטבחים משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר כך שאיכותו נשמרת להמון שנים.

עיצוב מטבחים – סגנונות העיצוב בהם אנו מתמחים

עיצוב מטבח בסגנון כפרי

מטבחים כפריים מאופיינים בצבעים ובגוונים עדינים וחמים של חום, שמנת ולבן. חומר הגלם הוא הוא בדרך כלל עץ מלא, שניצבע בצבע כפרי על מנת לשמר על האותנטיות, טבעיות והייחודיות של מטבח זה. עיצוב מטבח כפרי מאופיין במקומות אחסון רבות כגון מגירות, פטנטים ועיצובים שמקנים מצד אחד חידוש ומצד שני שומרים על הווינטג' של המטבח.

עיצוב מטבח בסגנון מודרני

תפקידו של עיצוב מטבח מודרני הוא ליצור תחושה נקייה וחלקה בחלל הבית. בעזרת מעט עיטורים וצבעים עדינים של גווני נירוסטה, לבן ושחור הוא יוצר תחושת חום ושלמות. לכן, למטבח זה בעיקר אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה שיכוון ויתאים את המטבח לביתכם.

מטבחים מעוצבים

ייעוץ, תכנון והכוונה אישית של אנשי מקצועי מומחים בענף המטבחים. הליך זה התפתח בשנים האחרונות והפך לפופולרי ומוצלח מאוד המאפשר לכל אחד להתאים את המטבח לטעמו האישית. לכל צרכן יש את העדיפויות שלו אם זה לחומרי הגלם, לעיצוב וכל דבר שיגרום למטבח שלו להיות שונה מהאחרים. אנו בטורן מטבחים אומרים שאין מה להתפשר באיכות המטבח, ביופיו וגם במחיר.

עיצוב מטבחי פרובנס

עיצוב מטבח פרובנס מאופיין לרוב בגווני שמנת, חום, אופראית ואבן הנותנים ומעשירים ניחוח נוסטלגי ורגוע. מטבחי פרובנס יוצרים הרגשה של זרימה, ע"י אביזרים ופיתוחים מודרניים עדינים וגסים במטבח.

יש פה הכל…. רק תבואו, תבחרו!!! מחכים לכם.