איך לחדש את המטבח בפחות מאלף שקל

לפני כמה שנים רכשתם את המטבח הכי מקסים שיש, לפני חודשיים עברתם לדירה שכורה. בשני המקרים הללו יש בעיה משותפת, העיצוב של המטבח מיושן ומשעמם. יש לנו פתרון קטן, חכם, פשוט, שיגרום לכם להתאהב מחדש במטבח שלכם, ואפילו לקבל כמה מחמאות מהאורחים והשכנים.

כל אחד חולם על המטבח האידיאלי, אך מה לעשות שלא לכל אחד מאיתנו זה מתאפשר. אחרי הכל מטבח החלומות הוא הוצאה לא קטנה ולא פעם כשזה נוגע למטבח אנחנו נאלצים להתפשר. אז אם אנחנו מתפשרים ולא הולכים עד הסוף, בכל זאת יש דבר אחד קטן העושה הבדל גדול.

ידיות – התכשיט של המטבח

לא משנה אם קיבלתם את המטבח של סבתא, לא חשוב אם אתם נמצאים עם אותו המטבח כבר עשר שנים. גם ממש ממש לא חשוב אם אתם גרים בדירה שכורה. יש לכם עדיין אפשרות להוסיף את הטאץ' העיצובי שלכם למטבח. ידיות הארונות של המטבח יכולות לשנות לגמרי את הלוק של המטבח שלכם, ולהקנות אפילו למטבח הישן ביותר לוק ייחודי ומודרני ומעל הכל, מטבח ייחודי שאין לאף אחד אחר.

למזלנו הרב, גם לפני עשרות שנים הבינו שגם אם צובעים את המטבח בצבע אדום תות או ירוק אבוקדו ואפילו ורוד ברבי, חשוב שיהיה כלל אחד: המטבח חייב להיות אחיד ובצבע תואם. גם אם לא אהבתם את צבע המטבח, תוכלו לצבוע אותו בצבעים שונים. לא תמיד ניתן לעשות זאת, בייחוד לא אם מדובר על מגורים בדירה שכורה. אך יש דבר אחד שאף אחד לא יבוא אליכם בטענות לגביו, והוא ידיות המטבח.

טורן עיצובים – אין גבול למגוון

בשוק קיים מגוון רחב ביותר של ידיות לארונות המטבח, בצבעים, גדלים, צורות ומרקמים שונים. היתרון הוא שכל אחד יוכל לבחור את הידיות המושלמות עבור המטבח שלו, מתוך מחשבה כמובן שהן אכן מתאימות ואכן פרקטיות למטבח. השוני שמקנות ידיות המטבח לעיתים מדהים ויוצא דופן. מדובר באחת הדוגמאות בהן שינוי אחד קטן יוצר הבדל גדול, וחוסך אלפים ולעיתים אפילו עשרות אלפי שקלים.

טורן עיצובים היא חברה בעלת מוניטין של עשרים ושש שנה בתחום העיצוב והבניה. החברה מתמחה בייצור מטבחים וגם בשיפוץ רהיטי עץ שונים. המעצבים של החברה עוזרים ללקוחות למצוא פתרון לבעיות עיצוביות שונות ללא כל התחייבות מצד הלקוח. צלמו את המטבח שלכם והגיעו עם התמונות לפגישת ייעוץ בכדי למצוא פתרון לחידוש המטבח.

אולי יעניין אותכם גם: