מה זה מטבח נאנו

אוכל הוא חלקם חשוב מאוד בחיים שלנו ולא רק בהקשר התזונתי. היום אוכל וקולינריה בכלל הם חלק ממי שאנחנו. כמות הסרטונים שיש על הכנת מאכלים כאלה ואחרים היא עצומה. אין ספק שלסרטונים חשובה לא רק הכנת האוכל עצמה אלא גם הסביבה בה מצולם הסרטון שהיא לרוב המטבח. בחירת מטבח כוללת בתוכה מחשבה רבה גם על פונקציונליות ונוחות וגם על עיצוב. מפתחי שיטות ייצור מתקדמות למטבח מחפשים כל הזמן דרכים איך לשלב בין מטבח נוח לשימוש לבין שמירה על מראה אסתטי גם אם עובדים בו ועושים בו עבודות מלכלכות. נאנו היא אחת מאותן שיטות מתקדמות ומטבחים רבים היום הם מטבחי נאנו. אם אתם שואלים מה זה מטבח פאנו הדבר מראה שהשיטה עשתה את שלה: ייצרה עוד נוחות מבלי שתשימו לב בכלל שהיא שם.

נו, אז מה זה מטבח נאנו?

אין ספק שעכשיו אתם סקרנים מה זה מטבח נאנו ואם במקרה המטבח שיש לכם הוא כזה. אם את המטבח שלכם קניתם בעצמכם כנראה שהייתם יודעים שיש לכם מטבח נאנו. אם אתם גרים בדירה שכורה (וכנראה מחודשת ומשופצת) יתכן שיש לכם מטבח נאנו בלי שידעתם. בכל מקרה, שיטת נאנו היא הוספת ציפוי נוסף לארונות, דלתות או מגירות המטבח. אותם ארונות או דלתות עשויים כמו במטבחים אחרים בד"כ מבסיס פלטת עץ סנדויץ ומעליו ציפוי פורמייקה. ההבדל הוא שבנאנו ישנו ציפוי נוסף העשוי מחומר המגיע בחלקיקים קטנים, חומר אבקתי ממש, והוא מוכנס לתוך חריצים קטנים ובלתי נראים. לשכבה דקיקה זו צפיפות גדולה מאוד שמצליחה לשמור על דלתות וארונות המטבח מפני שריטות ולכלוך וכך לשמור על מראה חדש ונקי גם במטבח שיש בו עבודה אינטנסיבית.

מטבח נאנו במטבחים בסגנונות עיצוב שונים

עכשיו, כשהבנתם מה זה מטבח נאנו, אתם בוודאי תוהים פאם ניתן להשתמש בשיטה זו בכל מטבח. כאמור, לרוב שכבת הנאנו מוצמדת לפורמייקה, כך שאם המטבח הוא מעץ ללא ציפוי פורמייקה היא פחות תתאים. בנוסף, קחו בחשבון שהשיטה יוצרת מראה מט למטבח ולא מראה מבריק. השילוב בין מראה המט של הארונות והמגירות המצופים בשכבת הנאנו לבין שיש מבריק יכולה מאוד להתאים. ניתן לבחור בצבעים שונים לארונות ולמגירות כך שהדבר יכול להשתלב בסגנון עיצוב מודרני אך גם כפרי.

מטבחי טורן היא חברה העוסקת בייצור ממטבחים בעיצוב אישי, כולל מטבחי נאנו ומצליחה לשלב את השיטה במגוון סגנונות עיצוב. מוזמנים ליצור קשר.