מטבח מעץ מלא

חברת טורן דיזיין מתמחה בתכנון, בעיצוב ובייצור של מטבחים מעץ מלא. מטבחים מסוג זה מאופיינים בעמידות רבה, באיכות גבוהה ובמראה נפלא, אשר נשמר לאורך שנים רבות. למעשה, כאשר הם מיוצרים ומתוחזקים כהלכה, המראה של מטבחים אלילו אף משתפר עם השנים.


ישנן דרכים רבות ליצור מטבחים מעוצבים לבית, אך כאשר רוצים ליצור מטבח במראה ביתי ונעים, אין כמו מטבח מעץ מלא, כגון מטבחים כפרייםמטבחי פרובנס ועוד.

מטבחים מעץ מלא בסגנון כפרי

מטבחים כפריים מאופיינים בסגנון נעים, עם קווים וגימורים טבעיים וזורמים, המעניקים תחושה ביתית ונוסטלגית. לשם ייצורם משתמשים בעץ מלא, כגון עץ אלון, או אלון מבוקע. כמו כן, ניתן לשלב בהם אלמנטים עיצוביים קלים, כגון פרזולי ברזל ועיצובים עדינים, בלבד (כדי לשמור על מראהו האותנטי והנפלא של העץ). גם כאשר נצבע אותם, נקפיד לשמור על תחושת העץ הטבעי ולהבליט אותה. קשה לטעות במראה המתקבל או לזייף אותו באמצעות חומרים יותר זולים.

בשל חומרי הגלם המובחרים והיקרים ובשל המיומנות הדרושה על מנת ליצור מטבחים מעץ מלא, דווקא המראה הטבעי והפחות מעובד מקושר גם ליוקרתיות ולאיכות עילית.

מטבחי עץ מלא בסגנון פרובנס

שמם של מטבחי פרובנס הולך לפניהם בשל סגנונם הייחודי. מטבחים אלה מקבלים את שמם מאזור פרובנס שבדרום צרפת, חבל ארץ שהיה פעם פרובינציה רומית. אופיו של חבל הארץ בא לידי ביטוי הן באדריכלות והן בעיצוב פנים שהפך להיות מזוהה עמו. מטבחי פרובנס דומים למטבח הכפרי עם "טוויסט", בצורת עיטורים גסים ועדינים, ונטייה לצבעוניות חמה ופסטלית, כגון צבעי חום-אדמדם, אבן ושמנת.

בניגוד למטבח הכפרי, מטבחי פרובנס משלבים היטב גם אלמנטים אורבניים קלים ואף מכשירי חשמל עם גימור נירוסטה. אלה יוצרים ניגודיות נעימה ואפקט מרשים ויוקרתי.

יתרונותיו של מטבח מעץ מלא

יתרונותיהם של מטבחים מהסוגים שהוזכרו, הוא שאף על פי שהם נעימים מאוד לעין, הם לא "מוזיאונים". התחושה הביתית אותם הם מקנים אינה רק חיצונית, אלא מבוססת על שימושיות מוחלטת. כמו כן, בגלל הקווים הטבעיים והצבעים החמים, לכלוך לא ממהר לבלוט עליהם, וכך נמנע מצב בו אתם עובדים עבור המטבח, במקום שהוא יעבוד למענכם.

ההתמחות של טורן דיזיין בתכנון ובייצור של מטבחים מעץ מלא מאפשר לכם ליהנות מייעוץ מקצועי וליווי אישי ביצירת מטבח באיכות הגבוהה ביותר, לשביעות רצונכם המלאה, ומתמורה מלאה עבור כספכם.

 

אולי יעניין אותכם גם: