לרפרש את המטבח בלי לשבור תוכנית חיסכון

בואו נודה באמת, לרובנו אין תקציב לעיצוב מחודש של המטבח בכל פעם שבא לנו לרענן את המראה הישן והמוכר. המטבח הוא לב לבו של הבית, ובתור שכזה ודאי שנרצה שיהיה מסוגנן וישקף מעט (אם לא את כל) הסגנון האישי שלנו. אז לכל אלו שממש לא מעוניינים לקחת משכנתא רק כי רצו לרענן את העיצוב הישן והתפל במטבח, הנה 5 טיפים קלים לביצוע שיעשו לכם את ההבדל הנחוץ.

טיפ 1 – הוסיפו דוגמה כלשהי

רוב המטבחים נוטים בדרך כלל לצבעים מונוכרומטיים, על גבול האנמי (בעיקר צבעים בהירים כגון לבן, שמנת או מקסימום חום בהיר ושחור). אז כדי להוסיף עניין וקצת יותר צבע, משהו שימשוך את העין על בטוח – הוסיפו למטבח הקיים משטח בעל דוגמה כלשהי.

למשל רצפה עם מרצפות בצבעי שחור-לבן בדגם שחמט; רצפת פרקט בגוונים מתחלפים; אריחי קרמיקה עם דוגמאות מרהיבות בצבעים שונים (ולא חסר כאלה), ואפילו וילון עם דוגמה בצבעים עזים ששוברים את המונוכרומטיות בלי להאפיל על העיצוב הקיים. השקעה קטנה, הבדל גדול.

טיפ 2 – השוויצו בפרטים הקטנים

טוסטרים, מכונות קפה קטנות ומעוצבות ואפילו מגבות צבעוניות – את כל אלו אפשר להציג לראווה במטבח, ולקבל טאץ' עיצובי נוסף בלי מאמץ או השקעה כספית. את האביזרים אפשר לסדר על השיש, צמוד לקיר, או להתקין מדף עץ או מתכת במיוחד. אם יש לכם את זה – הראו את זה לכולם.

אביזרי מטבח

טיפ 3 – הוסיפו צבע באמצעות רהיטים

אם המטבח מרווח מספיק ואתם בעניין, הוסיפו שולחן ארוחת בוקר וסביבו כמה כיסאות. זוהי הזדמנות מצוינת להכניס קצת צבע למטבח, בלי להיכנס לכל הטרחה של צביעת קירות. במקביל תוכלו ליהנות מהאפשרות לאכול ארוחות משפחתיות יחד סביב השולחן. פטנט מעולה להבטחת זמן משפחה, בלי שכולם יאכלו בנפרד, כל אחד בפינה אחרת בבית.

טיפ 4 – שלבו פתרונות אחסון קלים לתפעול

ארונות אחסון מסוג קלפה הם מהיעילים ביותר לצורכי המטבח. הפתיחה והסגירה נעשות במגע קל, וכל האביזרים שלא צריכים להיות על השיש, על השולחן או בכיור נעלמים כלאחר יד בתוככי הקלפה. מעבר לעובדה שמדובר בפתרון אחסון מצוין, יש כאן יתרון נוסף מבחינה עיצובית. ארונות קלפה מגיעים במבחר חזיתות מרהיבות, כגון זכוכית צבעונית, פורמייקה (לחובבי מטבח רטרו / וינטג') ועוד.

יתרון משמעותי נוסף של ארון קלפה הוא העובדה שאפשר להשאיר אותו פתוח, בלי לחטוף מכות ראש רציניות כפי שהיה קורה בארונות מטבח קונבנציונליים. ואחרון אחרון חביב – קלפות נסגרות ונפתחות בשקט, בלי בומים על קוליים צורמי אוזניים. דורש קצת השקעה כספית, אבל שווה כל שקל.

ארונות אחסון למטבח

טיפ 5 – השתמשו במדבקות קיר

אם קירות המטבח חשופים ולא מעוטרים באריחים, או אם הצבע הקיים כבר לא עושה לכם את זה – מדבקות קיר צבעוניות הן פתרון מעולה, זול וקל לביצוע. בניגוד לצביעת קירות, הדורשת השקעה ניכרת (הן מבחינה כספית והן מבחינה ביצועית), מדבקות קיר חוסכות לכם מכל הכיוונים, בלי לחסוך מבחינה עיצובית.

כיום ניתן לרכוש מדבקות מכל הסוגים – תמונות, ציורים, דוגמאות ועוד. כל שנשאר לעשות הוא להדביק אותן היטב לקיר, והנה לכם שדרוג רציני במראה המטבח (המשך מצוין לטיפ מס' 1). יש לציין שמדבקות קיר הן פתרון מעולה לעיצוב הבית באופן כללי, והן הפכו לאחד הטרנדים החמים בתחום זה בשנים האחרונות. מינימום מאמץ, מקסימום תוצאה.

רוצים טיפים נוספים לשדרוג המטבח?

צרו קשר עם היועצים שלנו ונשמח לעמוד לרשותכם.

אולי יעניין אותכם גם: